برپایی نمایشگاه آثار معلولین در شهرستان ماکو

نمایشگاهی از آثار هنرمندان و تولیدکنندگان معلول ساکن در شهر و روستاهای شهرستان در قالب چند غرفه در مدرسه استثنایی امید ماکو دایر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
رئیس بهزیستی ماکو اظهار کرد: این طرح برای پویایی و حمایت از معلولان اجرا می‌شود تا همگان بدانند باید به توانایی های معلولان دقت وتوجه شود و ایشان اگر در زمینه ای ناتوانند چه بسا در سایر زمینه ها استعدادهای درخشانی داشته باشند ونمونه آن را در آثار ایشان می توان دید.
اکبری رئیس رئیس بهزیستی ماکو گفت :این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی‌های معلولین نمایشگاه صنایع دستی و هنری معلولین در رده های سنی مختلف باحضور فرماندار و مسئولین شهرستانی افتتاح و تا پایان هفته جاری برای بازدید علاقه‌مندان دایر می‌باشد.
کاظمی فرماندار ماکو نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه‌های آثار معلولین می‌تواند سبب اشتغال بیشتر و پویایی این قشر را رقم می‌زند.
کاظمی افزود: در صورت مشارکت در خرید ملزومات توسط ادارات و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف و عموم مردم از تولیدات و صنایع دستی معلولین حمایت شایانی در زمینه اقتصادی و استقلال مالی از معلولین شهرستان خواهد شد.
در این نمایشگاه آثار هنری اعم از نقاشی،طراحی،تابلوهای هنری و تولیدات دست ساخت نظیر مجسمه، عروسک، نازک‌کاری ،چوب کاری در معرض دید عموم قرار دارد.گفتنی است معلولین و خانواده های دانش آموزان استثنایی حاضر در نمایشگاه میهمان ضیافت نهار فرماندار شهرستان بودند.

برپایی نمایشگاه آثار معلولین در شهرستان ماکو

برپایی نمایشگاه آثار معلولین در شهرستان ماکو

برپایی نمایشگاه آثار معلولین در شهرستان ماکو

کد خبر 96253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد