برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در کامیاران

روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه سال جاری ، مراسمی جهت گرامیداشت روز جهانی معلولین در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان این مراسم با حضور فرماندار،شهردار، نیروی انتظامی، روسای ادارات سطح شهرستان، پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه بعثت و اولیای آنها و پرسنل اداره بهزیستی و مراکز تحت نظارت، با مسئولیت آموزشگاه استثنایی بعثت، بهزیستی شهرستان و انجمن حمایت از حقوق معلولین توسکا برگزار شد.

کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران، در این مراسم با تبریک روز جهانی معلولین ، به بهره مندی از ظرفیت خیرین در زمینه ی تامین نیازهایی نظیر تهیه ویلچر برقی برای معلولین اشاره کرد .

ثقفی نیا ادامه داد: از همه ی ارگانها و ادارات انتظار می رود معلولین را با نگاهی ویژه ببینند و شرایط را در زمینه ی اخذ مجوز ، تسهیلات و ... جهت ایجاد اشتغال معلولین حدالامکان تسهیل نمایند.

وحیده باتمانی رییس بهزیستی شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک روز جهانی معلولین به تمامی عزیزان و خانواده های آنان، به صورت کلی گزارشی از عملکرد و خدمات بهزیستی شهرستان ارائه نمود و بعد از اشاره به اهمیت بحث مسکن و سرپناه و اقدامات قابل توجه بهزیستی کامیاران در این زمینه، اذعان داشت : از آنجا که یکی از سیاست های سازمان بهزیستی بحث توانمند سازی و اشتغال معلولین می باشد، این سازمان هر ساله  با اعطای مبالغ قابل توجه تسهیلات و وامهای اشتغال به مددجویان و معلولین واجد الشرایط، در صدد است تا معلولین را وارد چرخه ی اشتغال نماید.

شایان ذکر است است که بعد از مراسم دف نوازی،مسابقه،پذیرایی، تقدیر از معلولین موفق و... در راستای حمایت از اشتغال و حرفه آموزی معلولین، گوشه ای از هنر دست معلولین مرکز حرفه اموزی معلولین ژیهات و انجمن توسکا به نمایش گذاشته شد و از آن بازدید به عمل آمد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در کامیاران

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در کامیاران

کد خبر 95976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد