هر پیشرفتی که در امور کشور حاصل می‌شود، نتیجه دعای خیر بی‌پناهانی‌ست که به ما پناه می‌آورند

صبحِ امروز مدیرکل بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه در استان_و_امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این دیدار که با حضور معاونین ستادی و مسئولین حراست، بازرسی، فناوری اطلاعات و امور فرهنگی بهزیستی استان صورت گرفت، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان به تشریح فعالیت‌ها و مأموریت‌های بهزیستی پرداخت و جزئیاتی از وظایف محوله و ۵۲ مأموریت اصلی این سازمان ارائه کرد.
همچنین در ادامه؛ هر یک از معاونین و مسئولین ارشد بهزیستی، ضمن معرفی خدمات مجموعه‌های تحت نظارت، پیشنهاداتی جهت بهبود کیفیت خدمات به جامعه هدف بهزیستی ارائه کردند.

امام جمعه کرمانشاه نیز ضمن تشکر از خدمات مهم و ارزشمند بهزیستی به جامعه هدف، با اشاره به نقش معنویت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: باید ائمه جمعه نیز به خوبی از ظرفیت مساجد برای بهبود خدمات‌رسانی بهزیستی به مردم بهره ببرند.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری در ادامه اضافه کرد هر مقدار که آمار خدمات و فعالیت‌های بهزیستی کمتر شود، بیانگر این است که شرایط جامعه رو به بهبودی است که لازمه‌ی این مهم، انجام صحیح وظایف محوله توسط مسئولین در هر جایگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن مهم شمردن ۵۲ ماموریت بهزیستی، عنوان کرد: دستگاه‌هایی که مسئولیت اجتماعی دارند و کارشان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی است، باید حمایت شوند. و همچنین خدمات ارائه شده توسط بهزیستی که عمدتاً بی ادعا و بی توقع صورت می‌پذیرد، باید تبیین شده و برای جامعه تشریح شود.

در پایان امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به کلام رهبری که فرمودند؛ اگر پیشرفتی در امور کشور حاصل می‌شود، حاصل دعای خیر مظلومان و محرومان است، عنوان کرد: که ما از هر اقدام و کمکی که در راستای خدمت‌رسانیِ بهزیستی به جامعه هدف باشد، حمایت خواهیم کرد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 95016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد