پیام تبریک  سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به اسماعیل دژه  فوتسالیست هم استانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران

در پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه ۲۸ آبان در مرحله فینال به مصاف تیم سوئد رفت و پس از تساوی یک‌ بر یک در وقت قانونی، در ضربات پنالتی ۳ بر صفر به برتری رسید و قهرمان این رقابت‌ها شد. برای تیم ایران؛ مهدی کرمعلی، علی اکبر احمدوند، اسماعیل دژه، علیرضا مختارآبادی و مصطفی حیدری به میدان رفتند. گل‌های تیم ایران توسط علیرضا مختارآبادی در وقت قانونی و ‌اسماعیل‌دژه، علی اکبر احمدوند و علیرضا مختارآبادی در ضربات پنالتی به ثمر رسید و هر سه پنالتی تیم سوئد توسط مهدی کرمعلی مهار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد؛ اسماعیل دامیار سرپرست بهزیستی استان با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که با حضور ورزشکار هم استانی اسماعیل دژه همراه بود را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای اسماعیل دژه

سلام علیکم

کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش حضرتعالی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردار و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارید و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی و بر بلندای افتخار و عزت می رسید.

 این افتخار آفرینی  شما قطعا نزد اهالی ورزش و عموم جامعه بسیار ارزشمند است و همواره شایسته تقدیر و قدردانی هستید.

فتح جام قهرمانی رقابت های فوتسال ناشنوایان جهان که با درخشش ملی پوشان کشورمان به ارمغان آمد ، بار دیگر نمادی از اقتدار ، انگیزه و اراده قوی جوانان ایران اسلامی را به منصه ظهور رساند و موجب شادی مردم شد.

لذا اینجانب کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و درخشش "شما فوتسالیست عزیز و ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایتان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی خواستارم.

اسماعیل دامیار
سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 94826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد