برگزاری جلسه هماهنگی بازی های بومی محلی در بهزیستی شاهین دژ

جلسه هماهنگی بازی های بومی محلی به میزبانی بهزیستی شاهین دژ در سالن کنفرانس اداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

این جلسه با حضور ریاست و کارشناس توانبخشی بهزیستی ، رئیس هیئت بازی های بومی محلی شهرستان ، نماینده گان اداره ورزش و جوانان و مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه و تسهیلگران محلی و میانی برگزار شد . مهری ‌داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ در این جلسه ضمن عرض خوش آمدگویی گفت :بازی‌های بومی محلی علاوه بر جنبه مفرح و سرگرم‌ کننده، ذهن را از مسائل ناخوشایند خالی می‌کنند و اوقات مهیجی را برای افراد رقم می‌زنند.

وی افزود ؛ در طی سال‌های اخیر ظهور بازی‌های کامپیوتری سبب شده است تا فرزندان نسل‌های جدید فرصت تجربه بازی های محلی و هیجان‌برانگیز ایرانی را از دست بدهند و ذهن آن‌ها معطوف به دنیای گیم‌ها و کاربران و دوستان مجازی باشد.

امیر احمدی رئیس هیئت بازی های بومی محلی شهرستان گفت : بازی های بومی و محلی نمادی از آداب و رسوم و فرهنگ اجتماعی هر منطقه است. از ویژگی های بازی های بومی محلی می‌توان به کشف استعدادها و رشد جسمانی کودکان اشاره کرد .

اژدری مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در این خصوص اشاره کرد ؛ این بازی ها در ۶ آیتم مختلف برگزار خواهد شد که نفرات برتر جهت شرکت در جشنواره بازی های بومی محلی استان معرفی خواهند شد .

گفتنی است این بازی ها روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه با حضور مجری طرح و نمایندگان ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان در روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد .

برگزاری جلسه هماهنگی بازی های بومی محلی در بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 93692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد