طرح "کیان" بهزیستی برای کارکنان شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان چالدران اجرا شد

سلماسی رئیس بهزیستی چالدران از اجرای طرح «کیان» در جهت ارتقاء سلامت روانی در بین کارکنان اداری از جمله شهرداری و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح درجهت پیشگیری از اعتیاد و کاهش اثرات منفی استرس در شهرستان چالدران با حضور اسماعیل دبیری مدرس دوره اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ،

مریم سلماسی در نشست طرح «کیان» با بیان اینکه این طرح در آموزش و پرورش و شهرداری شهرستان برگزار شد، گفت: این طرح در راستای یکی از مهم ترین ماموریت‌های اصلی بهزیستی برای پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری به اجرا در آمد.
سلماسی با اشاره به اینکه این طرح در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی، استرس شغلی، افسردگی و یادگیری مهارت های زندگی کمک می کند افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سلامت روانی در بین کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.
وی برگزاری این طرح را در محیط های اداری برای کارکنان و خانواده‌های آنها لازم دانسته و بیان کرد: این برنامه شامل آموزش‌های ارتباط موثر، مهارت‌های زندگی و مقابله‌ای از جمله تاب آوری و ارتباط موثر برای کارکنان و خانواده های آنان است.
سلماسی همچنین هدف اصلی این طرح را  کنترل و پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری عنوان و ادامه داد: از دیگر برنامه های این طرح در بلند مدت، ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره وری و ارتباط موثر، امکان دسترسی و آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به کارکنان و خانواده های آنان است.

طرح "کیان" بهزیستی برای کارکنان شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان چالدران اجرا شد

طرح "کیان" بهزیستی برای کارکنان شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان چالدران اجرا شد

کد خبر 93674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد