کارزار رسانه ای "والد آگاه، فرزند ایمن" در استان مازندران آغاز به کار کرد

دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران از آغاز کارزار رسانه ای "والد آگاه، فرزند ایمن" با شعار (آیا می دانید الان فرزندت کجاست؟) در استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: کارزار رسانه ای "والد آگاه، فرزند ایمن" در اسفند ماه 1401 همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستانهای استان مازندران با برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های ذیربط و همکاری ویژه فرمانداری، نیروی انتظامی، اعضای کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ها انجام شد.

وی از استقبال عمومی این طرح با شعار (آیا دوست فرزندت را میشناسی؟) در استان مازندران خبرداد و عنوان کرد: اداره کل بهزیستی مازندران با برپایی کمپین نوروزی در ورودی و خروجی شهرها، اماکن پرتردد و پارک ها مجددا اطلاع رسانی و آگاهسازی صورت گرفت که در این راستا عده ی کثیری از جامعه هدف و عموم مردم بومی و غیر بومی با اهداف طرح آشنا شدند .

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت: در امتداد طرح فوق، کارزار رسانه ای با شعار جدید (آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟) با هدف حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهسازی جامعه خصوصا والدین آغاز به کار کرد.

این مقام مسوول آگاهسازی در خصوص شناخت آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: با توجه به تاثیر فضای مجازی و گسترش آسیب های نوپدید ضرورت دارد جامعه با آسیب های اجتماعی به خصوص مضرات و خطرات اعتیاد بیش از گذشته آشنا شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از اقدامات سازمان بهزیستی را راه اندازی خط ملی مشاوره اعتیاد دانست و تصریح کرد: شماره تلفن 09628 پاسخگوی سوالات افراد در زمینه پیشگیری از وابستگی به مواد است و این خط هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب آماده پاسخگویی و مشاوره به افرادی است که درباره اعتیاد، داروها و نحوه استفاده از آن و نشانی مراکز درمانی ترک اعتیاد که دارای مجوز از سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت هستند اطلاعات تخصصی می‌خواهند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه این کارزار دارای یک پیام واحد و مشخص( آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟) می باشد در بازه زمانی 2 الی 15 آبان سال جاری با همکاری کلیه ادارات و نهاد های ذیربط و با استفاده از ظرفیت های رسانه ای (خبری و مجازی) و فرهنگی اجتماعی استان اجرا می گردد.

وی تصریح کرد: همانند مرحله ی اول، طرح ایستگاه اطلاع رسانی و برپایی کارناوال کارزار رسانه ای در روز چهارشنبه مورخه 10/08/1402 در شهرستان ساری و برخی از شهرستان های استان صورت می گیرد.

دکتر بریمانی در پایان خواستار همکاری مسوولین مربوطه و استفاده از ظرفیت ها و امکانات تمامی دستگاه ها جهت مشارکت در اطلاع رسانی و آگاهسازی در این طرح شده است.

کد خبر 93271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد