پیام مدیرکل بهزیستی استان در محکومیت بمباران بیمارستان غزه و شهادت انسان های بی گناه در این جنایت

مدیرکل بهزیستی استان بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها انسان های بی گناه در این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان در پیامی تجاوز آشکار رژیم منحوس صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی و بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن هزاران زن، مرد و کودک بی گناه را محکوم کرد. متن پیام دکتر ناصر چاووشی به این شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

ددمنشی و خوی پلید رژیم غاصب و سفاک اسرائیل بار دیگر در سرزمین فلسطین و غزه صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشت. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

 همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان  جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌داریم.

اینجانب از طرف خود، کارمندان شریف بهزیستی استان اصفهان و جامعه هدف سازمان، همدردی خود را با خانواده شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان المعمدانی، اعلام داشته و در کنار قهرمانان جبهه مقاومت در دفاع از مظلومان و خانواده‌های شهدای غزه و همدل و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده، امروز را به عزا می‌نشینیم و از خداوند قهار پیروزی مردم فلسطین و همه مظلومان عالم بر صهیونیست های جنایتکار و مستکبرین ظالم را خواستاریم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 92315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد