جلسه شورای سالمندی مازندران به دبیری اداره کل بهزیستی استان در استانداری مازندران برگزار شد

جلسه شورای سالمندی استان مازندران به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و دبیری اداره کل بهزیستی استان در محل استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ این جلسه با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی استان، دکتر خامه ور معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران و همچنین مدیران و نمایندگان دستگاه های ذیربط شورای سالمندی استان برگزار شد.
در این جلسه دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران گزارشی مبسوطی از وضعیت سالمندان استان و همچنین بهره مندی آنان از انواع خدمات بهزیستی ارائه و بر حفظ شان و تکریم جایگاه سالمندان، لزوم ارائه خدمات مناسب به این افراد و تسهیل دسترسی به خدمات و امکانات برای همه ی سالمندان استان تاکید کرد .
شایان ذکر است در این جلسه در خصوص وضعیت سالمندان استان، چالش ها و موارد پیش رو، تبیین فرایند اجرایی شورای سالمندان استان و صدور ابلاغ کمیته های فرعی و وظایف اصلی بحث و گفتگو شد. 
در پایان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با توجه به رتبه دوم مازندران در جمعیت سالمندی کشور بر اجرای دقیق سند ملی سالمندان در استان و لزوم همکاری همه جانبه تمامی دستگاههای مرتبط و ارایه گزارشات منظم به شورای ساماندهی سالمندان استان تاکید کرد.‌

کد خبر 91605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد