پویش " اسباب بازی و کتاب کودک" در استان مازندران برگزار می شود

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز پویش " اسباب بازی و کتاب کودک" با هدف جمع آوری اسباب بازی و کتاب کودک برای کودکان جامعه هدف بهزیستی، مناطق کم برخوردار و کودکان دارای نیازهای ویژه استان مازندران در هفته ملی کودک (15 ال21 مهر ماه)خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران از اجرای پویش " اسباب بازی و کتاب کودک" به همت معاونت امور اجتماعی بهزیستی مازندران خبر داد و گفت: پویش" اسباب بازی و کتاب کودک" و توجه به نیاز فکری و عاطفی کودکان، به ویژه کودکان محروم و تحت پوشش بهزیستی اتفاقی بسیار انسانی است که در دین، فرهنگ، آیین، باور و ایمان ما بارها بر روی آن تاکید شده است چرا که کودکان، امید آینده این کشور و هویت‌بخش جامعه هستند. 

وی راه اندازی این پویش با بهره گیری از ظرفیت مردمی را اقدامی موثر جهت افزایش نوع‌دوستی دانست و افزود: فراهم کردن وسایل بازی، سرگرمی و آشنایی کودکان با فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تشویق آنان به این مساله برای کودکان بی بضاعت عملی خداپسندانه و نیک است که می‌تواند امید و نشاط و بازی را به بچه‌ها هدیه دهد. 

مدیر کل بهزیستی استان مازندران گفت: تلاش ما بر این است که کودکان تحت پوشش از نظر شناختی، رفتاری، رشد ذهنی و افزایش مهارت های حرکتی نسبت به همسالان خود در یک سطح قرار گیرند که این امر با شرکت شهروندان گرانقدر استان مازندران و خیرین نیک اندیش در این پویش و اهدا اسباب بازی و کتاب کودک در محل ادارات بهزیستی شهرستانها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران محقق می گردد.

همراهی و همدلی شما عزیزان در این مسیر، ما را دلگرم می سازد تا به اهداف والاتری بیاندیشیم و امیدوار باشیم که چراغ تلاش برای ساخت آینده ای بهتر برای کودکان این سرزمین همچنان روشن و پرفروغ خواهد ماند.

کد خبر 91000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد