دیدار رئیس و ناشنوایان بهزیستی شهرستان کهگیلویه با امام جمعه دهدشت

به مناسبت روز ملی و هفته جهانی ناشنوایان، رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان دهدشت به همراه ناشنوایان این شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، به مناسبت روز ملی و هفته جهانی ناشنوایان، رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان کهگیلویه به همراه ناشنوایان این شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو نمودند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه شهرستان دهدشت ضمن تبریک هفته ناشنوایان  وتشکر از حمایت‌های رییس بهزیستی برای ناشنوایان افزود: یکی از جالب‌ترین هیات‌های مذهبی شهرستان، هیات ناشنوایان است که از محرم سال ۹۹ راه‌اندازی شده و هم‌چنان این هیات در مناسبت‌های مختلف فعال است.

وی بحث اشتغال قانونی و مناسب سازی اماکن  این قشر از جامعه را یادآور شد و خواستار پیگیری این حق از بهزیستی در نهادهای دولتی و غیره شد.

علی‌اصغر شکرایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه کهگیلویه به خاطر همراهی با حوزه بهزیستی گفت: تعدادی از ناشنوایان شهرستان از جمله اسماعیل دژه، خانم زکی‌زاده، آقای صداقت جو  ، خانم آناهیتا رستادی پورک جزء قهرمانان ملی کشور هستند.


ایشان افزودند، با همکاری قهرمان شطرنج  کشوری آقای جمال صداقت جو آموزش شطرنج برای سنین مختلف در حال برگزاری است.

شکرایی از تحول بزرگ در شنوایی سنجی و پیشگیری از ناشنوایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در مرحله اول این طرح به صورت رایگان و دولتی از محل زایشگاه شروع می‌شود.

در پایان امام جمعه دهدشت قول یک سفر زیارتی مشهد مقدس را به جامعه ناشنوایان شهرستان کهگیلویه داد.

کد خبر 90716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد