سروآباد/برگزاری دومین یادواره ۴۵۲ شهید

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،یادواره ۴۵۲ شهید شهرستان سروآباد،با حضور مدیران و پرسنل ادارات،سازمانها و نهادهای انقلابی،خانواده معظم شهدا ،مهمانان استانی و سایر اقشار مردم ،برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن شهید نمکی شهرستان سرواباد برگزار شد، مدیر و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان سرواباد به همراه تعدادی از مددجویان و توانخواهان،حضور یافتند.

مراسم که با حال و هوای دوران دفاع مقدس آذین بندی و تدارک دیده شده بود،با تلاوتی از قران مجید آغاز شد و بعد از قیام در برابر سرود ملی، فرماندار سرواباد،ضمن خیر مقدم و تبریک ماه مولود،هفته دفاع مقدس،سخنانی در خصوص رشادتها ودلیریهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و بخصوص یاد و خاطره ۴۵۲ شهید سرافراز خطه سروآباد،را گرامی داشت، و امنیت و آزادی فعلی را مرهون خون این شهیدان دانست و خدمت به خانواده های انها را وظیفه شرعی و قانونی دولت و مردم دانست.

پس از آن حاج آقا توکلی، نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان هم به بیان سخنانی،در خصوص اهمیت و بزرگی شهدا و خدمت به خانواده های آنها پرداخت و یاد و خاطره شهیدان خطه سروآباد را گرامی دانست و بر تداوم هرچه بیشتر خدمت به خانواده شهدا تاکید کرد.

در ادامه مراسم سردار گشتاسپی،فرمانده سپاه استان کردستان هم ،سخنانی در رابطه با شهدا و رسالت آنها بیان کرد وبه قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه اشاره کرد و اذعان داشت ؛کشور ما به برکت خون شهیدان بخصوص شهدای خطه سروآباد که من خود شرف خدمت در این منطقه را داشته ام،به قله های افتخار و سربلندی رسیده است و به جنگ فرهنگی دشمن اشاره کرد و بصیرت و بینش بالای رهبری را ستودنی و بی مثال عنوان کرد و لبیک به فرامین آن بزرگوار را وظیفه تمامی احاد مردم دانست.

در پایان با دف نوازی،به نمایش گذاشتن تیزر و کلیپهای دوران مقدس و تشویقهای مردمی، از خانواده های معظم شهدا تجلیل و قدردانی شد و از فضای معنوی و آذین بندی خاص که توسط سپاه پاسداران شهرستان سروآباد،تدارک دیده شده بود بازدید میدانی شد.

کد خبر 90071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد