آیین افتتاح همزمان ۱۴۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین افتتاح همزمان ۱۴۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی مازندران با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی استان و اعضای شورای اداری استان و بصورت ویدئو کنفرانس در ۱۶ شهرستان استان با حضور فرمانداران و روسای ادارات بهزیستی سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه یکصد و هفتاد هزار خانوار تحت پوشش  بهزیستی مازندران هستند، گفت: این تعداد خانوار با بعد ۴۳۰ هزار نفر از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی بهره مند می باشند.

وی آمار خانوارهای مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی مازندران را ۶۷ هزار خانواده با بعد ۱۱۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بهزیستی استان مازندران در دولت سیزدهم ۲۳ هزار خانوار جدید برقراری مستمری با رشد ۲۳ درصدی داشته است.

دکتر بریمانی تصریح کرد: باعث افتخار سازمان بهزیستی است که با اهتمام و اقدام بی نظیر دولت، ریاست و معاونین سازمان، اکنون خانواده‌ای پشت نوبت دریافت خدمات مستمری قرار ندارد و هر فردی که در جامعه هدف سازمان بهزیستی مشمول دریافت خدمات مستمری باشد می‌تواند از این خدمت بهره‌مند شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تصریح کرد: بیش از ۶۱ هزار فرد دارای معلولیت و نزدیک به ۱۷ هزار بانوی سرپرست خانوار و آسیب دیده، فرزندان امداد بگیر و غیره تحت پوشش بهزیستی مازندران از خدمات سازمان بهزیستی برخوردار هستند.

مدیر کل بهزیستی مازندران ادامه داد: ۶۷۰۴ خانواده از گروه هدف بهزیستی مازندران فاقد مسکن می باشند که ۴۲۲۲ خانواده موفق به نام نویسی در نهضت ملی مسکن شده اند و ۲۴۸۲ خانواده در این طرح ثبت نام نکرده اند.

وی تصریح کرد: تنها ۱۴۴ خانواده تحت پوشش بهزیستی مازندران که در نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند موفق به تامین سهم آورده شده اند.

دکتر بریمانی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۳۵۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی مازندران واگذار شده است و ۱۴۴ واحد نیز امروز بصورت همزمان در ۱۶ شهرستان استان افتتاح می شود، اظهار کرد: از این ۱۴۴ واحد مسکونی ۱۴ مسکن مربوط به خانوارهای دارای حداقل دو عضو دارای معلولیت، ۵ واحد برای ایتام و ۱۲۵ واحد مسکن تحویل خانوارهای دارای یک فرد معلول و بانوان سرپرست خانوار می شود و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز توسط دولت صورت گرفت.

مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه برای تامین مسکن مددجویان بهزیستی مازندران، سهم آورده و پرداخت اقساط تسهیلات مسکن شد.

کد خبر 89418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد