در رسانه|اوز|کمک مالی بلاعوض به افراد زلزله زده زیر پوشش بهزیستی اوز در پی سفر معاون مدیر کل بهزیستی فارس

کمک مالی بلاعوض به افراد زلزله زده زیر پوشش بهزیستی اوز در پی سفر معاون مدیر کل بهزیستی فارس

در پی سفر علیرضا بال افکن، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس به اتفاق مسعود نصیر زاده، کارشناس مسکن، به اوز و بازدید از منازل آسیب دیده زلزله اخیر روز ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ افراد زیر پوشش بهزیستی نشستی با حضور محمد محمدی فرماندار، اعضای شورای اسلامی، روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اوز در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اوز پس از بازدید میدانی معاون هماهنگی بهزیستی فارس از منازل زلزله زدگان زیر پوشش، در خصوص میزان خسارات وارده و چگونگی تسریع  در ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی  با مسئولین حاضر گفتگو شد.

بال افکن در سخنان خود با اشاره به نگاه ویژه مدیر کل استان به جامعه هدف آسیب دیده در حادثه اخیر عنوان  کرد:

این افراد جهت دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند و تسریع در اعطای آن در دستور کار قرار می گیرد. وی شرایط دریافت تسهیلات و کمک هزینه ساخت مسکن را تشریح و عنوان کرد لازم است از سایر ظرفیت ها نیز در این امر بهره برد.

در این نشست اعلام شد: افراد تحت پوشش به منظور ساخت مسکن مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و خانوارهای دومعلولی ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض دریافت می کنند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان با ارائه گزارشی از وضعیت اظهارکرد:

  ۶۲ واحد مسکونی افراد مشمول بهزیستی در این حادثه، آسیب دیده که ۱۳ واحد مسکونی غیرقابل سکونت می باشد که امکان تغییر آمار وجود دارد و بقیه نیز نیاز به بازسازی اساسی دارد.

فاطمه اسدی خاطرنشان کرد:

در این حادثه بسیاری از لوازم ضروری منزل مددجویان از قبیل کولر، آبگرمکن، پنکه، و تلویزیون نیز از بین رفته است.

محمدی فرماندار شهرستان نیز خواستار تعامل و همیاری ارگان ها در راستای نهایی نمودن  وضعیت  افراد خسارت دیده ناشی از زلزله  و تسریع در روند ساخت یا تعمیر و تامین مسکن شد.

روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اوز

https://payamedanesh.com/?p=61133

کد خبر 89117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد