برگزاری نشست کارگروه مسکن بهزیستی استان هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : کمک به تامین مسکن جامعه هدف و ایجاد شرایط خانه دار شدن مددجویان از رسالت ها و ماموریت های مهم سازمان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  جلسه کارگروه مسکن با دستور کار هم اندیشی و بررسی چالشها و مشکلات حوزه مسکن مددجویان و با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی ، معاونین تخصصی و رییس بهزیستی شهرستان بندرعباس در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه ،  کمک به تامین مسکن جامعه هدف تحت پوشش و ایجاد شرایط خانه دار شدن مددجویان را یکی ماموریتها و رسالتهای مهم سازمان بهزیستی برشمرد و اظهار داشت : در این زمینه تا کنون با همکاری و مساعدت دستگاههای همکار و متولی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی بوده ایم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : باید از تمامی ظرفیتها و تفاهم نامه های اجرائی و ظرفیت خیرین در خصوص کمک به تامین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت استفاده نماییم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه ضمن استماع نقطه نظرات کارشناسی اعضاء حاضر در این نشست به بیان رهنمودهایی در زمینه کمک به رفع مشکلات حوزه  تامین مسکن مددجویان پرداخت.

کد خبر 87080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد