در رسانه | سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل:
هم‌افزایی بین‌سازمانی عامل افزایش بهره‌وری و اثربخشی است

ایسنا/اردبیل سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم افزایی بین سازمان ها می تواند توانمندی های آنها را بهبود بخشیده و منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی سازمانی شود.

اسحق رسولی ۱۵ مرداد در نشست با مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی از بهترین مکان‌ها برای خدمت صادقانه به مردم است.

رسولی تصریح کرد: هم افزایی بین سازمان ها می تواند توانمندی‌های آنها را افزایش دهد و برای بهبود اثربخشی و بهره‌وری، یکی از راهکارها افزایش ارتباطات سازمانی است و صمیمیت و نزدیکی فضای همکاری نیز در این مورد موثر است.

وی گفت: جهاددانشگاهی یک مرکز علمی با رویکرد جهادی است که به مسائل و مشکلات جامعه و استان ورود پیدا کرده و براساس راهکارهای عملیاتی به حل آنها اقدام می کند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: خدمت شایسته به اقشار ضعیف و تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایجاد زندگی آبرومندانه برای این قشر نیز جزو اهداف جهاددانشگاهی می باشد.

جهاددانشگاهی دارای کارکرد چندبعدی است

حامد رضایی، رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: جهاددانشگاهی دارای کارکرد چندبعدی است و در حوزه های مختلف پزشکی، اشتغال، رسانه، دانش بنیان و غیره فعالیت های مفید و موثری دارد.

وی افزود: سازمان بهزیستی از گذشته همکاری نزدیکی با جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری آزمون های مختلف، انجام طرح های پژوهشی و سایر حوزه های کاری داشته است و این همکاری به صورت ویژه نیز ادامه خواهد یافت.

رضایی تصریح کرد: اشتغال و آموزش مددجویان با توجه به اهمیت موضوع از مواردی است که انتظار داریم با همکاری سازمان بهزیستی و جهاددانشگاهی هدف‌گذاری‌های انجام یافته در این حوزه محقق شود.

رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: استفاده از خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در موارد درمان ناباروری، مشاوره و آزمایش‌های ژنتیک، غربالگری قبل از بارداری برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی برای این اقشار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های کاربردی و مهارتی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست توسط جهاددانشگاهی که توانمندی ها و تجارب ارزنده ای در این زمینه دارد می تواند برای این قشر امیدبخش و مفید باشد.

کد خبر 86913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد