فومن | دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید " عنایت الله محمدی" در شهرستان فومن

ظهر روز سوم مردادماه، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق محمد برهود فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی گیلان،حجت الاسلام حمید نادم مسئول امور ایثارگران ، عباس امام پناهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان، فیروزه شاهنظری رئیس اداره بهزیستی فومن و سایر مسئولین با حضور در منزل " شهید عنایت الله محمدی" در شهرستان فومن با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار با بیان اینکه شهدا همواره زنده اند و ادامه دادن راه شهدا از وظایف ماست اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی برخاسته از جانفشانی و رشادت های شهدای گرانقدر می باشد و بر ما وظیفه است تا ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم.

وی در ادامه سخنان خود حفظ نظام و انقلاب را حاصل خون شهدای والامقام دانست و گفت: ما امروز آرامش و امنیت خود را مرهون خون شهدا می باشیم و از این روی همواره قدردان فداکاری های خانواده ی شهدا هستیم و دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار خود می دانیم.

همچنین در پایان این دیدار، لوح سپاس و هدیه ای به رسم تقدیر از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان به مادر شهید " عنایت الله محمدی " تقدیم شد.

کد خبر 86335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد