تجلیل مدیرکل بهزیستی هرمزگان از ملی پوش ارزنده تیم شطرنج

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در منزل امید ذاکری دهمین ملی پوش هرمزگان و دارنده مدال نقره رقابت های ورزش شطرنج جانبازان و معلولین کشور از همت و تلاش ستودنی وی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی رشته ورزشی شطرنج ، بین ورزشکاران برتر و فعال کشور برای دعوت به اردوی تیم ملی و حضور در بازی های پااراآسیایی هانگژو چین ، امید ذاکری ورزشکارهرمزگانی و توانخواه جسمی و حرکتی ، با پشت سرگذاشتن رقبا ، به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافته و به اردوی تیم ملی راه یافت.

وی دهمین ملی پوش هرمزگانی است که از هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان به تیم ملی راه پیدا کرده است .

پیش از این اسلام جاهدی در رشته قایقرانی ، فرزانه حیدری در رشته والیبال نشسته ، مهدی ماندگاری و شاهین برخورداری در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر و حسن دهقانی ، معصومه زارعی ، فاطمه بدیعیان ، امیر میرانی و محمد امین مونسی در رشته دوومیدانی عضو تیم های ملی بودند.

در همین رابطه و با هدف پاسداشت تلاش های ورزشکاران توانخواه ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در منزل ، امید ذاکری این موفقیت بزرگ را به وی و خانواده او تبریک گفت .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با تقدیر از تلاش ها و همت بلند این ورزشکار هرمزگانی اظهار داشت : ورزش جانبازان و معلولین هرمزگان هم اینک در مسیر رشد و تعالی قدم بر می دارد و حضور چهار ورزشکار این استان درتیم های ملی گواه پیشرفت های حاصل شده است.  

وی در ادامه کسب مدال نقره رقابت های ورزش شطرنج جانبازان و معلولین کشور از سوی امید ذاکری را شایسته تقدیر و افتخار ورزش جانبازان و معلولین دانست و اضافه کرد : تمامی ورزشکاران در راستای رسیدن به سکوهای افتخار باید مدال آوران را الگو قرار دهند تا بتوانند در مسیر قهرمانی سربلند باشند.

کد خبر 86328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد