سفر معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس به شهرستان جهرم

زهرا اثنی عشری معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی فارس و کارشناسان ستادی حوزه پیشگیری در ششمین روز از هفته بهزیستی به شهرستان جهرم سفرنموده و از ططرح ها و برنامه های اجرایی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جهرم:

با حضور اثنی عشری معاون پیشگیری بهزیستی استان، قائدی کارشناس دفتر مشاوره، حبیبیان کارشناس دفتر اعتیاد، نظری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جهرم، بازرس اداره و کارشناس مسئولان واحدهای اداری در درمانگاه ایرانیان ضمن بازدیداز کلیه بخش‌های گفتار درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، آب درمانی، کلینیک پزشکی و اتاق‌های عمل مرتبط و بخش‌های بستری بازدید شد. 
در ادامه معاون پیشگیری استان و همراهان , از خانه کودکان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام جهرم بازدید کردند.
 اثنی عشری معاون پیشگیری با بیان اینکه فرزندان امانت‌هایی هستند که خداوند توفیق خدمتگزاری به آنان را صرفا به بندگان خاص خود عطا و اینکه فرزندان مایه برکت سازمان هستند، به بیان خاطره یکی از فرزندان موفق سازمان برای ایجاد انگیزه در میان فرزندان پرداخت و در پایان با اهداء هدیه به فرزندان از از آنان تجلیل نمود.

افتتاح مرکز مشاوره دکتر زهرا شیرزادی شهرستان جهرم و افتتاح مرکز مشاوره نگرش نو در شهرستان جهرم از برنامه های بعدی اجرا شده در شهرستان جهرم بود.

 معاون پیشگیری بهزیستی استان فارس از مسکن احداث شده مددجویان تحت پوشش در شهرستان جهرم نیز بازدید کرد.

بازدید اثنی عشر معاون پیشگیری بهزیستی استان فارس از مرکز روزانه سالمندان شهرستان جهرم پایان بخش برنامه های این سفر یکروزه بود./

کد خبر 86068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد