در رسانه| اشتغالزایی برای ۱۷ هزار نفر از مددجویان آذربایجان‌شرقی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: از لحاظ شغلی دراستان تعداد ۱۷ هزار و ۶۴۰ نفر از مددجویان و معلولین به اشتغال و تثبیت شغلی رسیده‌اند.

به گزارش عصرتبریز، فرگل صحاف، روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که بمناسبت هفته بهزیستی برگزار شد گفت: از لحاظ شغلی در استان تعداد ۱۷ هزار و ۶۴۰ نفر از مددجویان و معلولین به اشتغال و تثبیت شغلی رسیده‌اند و همچنین افزایش مقدار مستمری به ۲۱۳ درصد رسیده که در این راستا ۱۸ هزار نفر در استان پشت نوبت وارد چرخه مستمری بگیری شده‌اند.

وی افزود: در مراکز اورژانس اجتماعی در طول ۲۳ماه دولت سیزدهم به ۳۵ هزار و ۸۲۲ نفر ارائه خدمت شده‌ است و ۶۹ هزار و ۵۲۱ نفر مشاور حضوری و بیش از ۱۴۰هزار و ۹۹۰ نفر از طریق خط ۱۴۸۰ مشاوره تلفنی دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میانگین سازگاری زوجین متقاضی طلاق توافقی در کشور ۱۸ درصد است و با همت همکاران و مشاورین تعداد زوجین متقاضی طلاق از طریق مشاوره حضوری و همچنین با استفاده از سامانه تسنیم به ۲۰ درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است.

صحاف اضافه کرد: در حال حاضر ۴۹مرکز شبانه‌روزی نگهداری افراد دارای معلولیت و ۹۲ مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی در استان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی هستند و تعداد مقیمان مراکز شبانه‌روزی استان ۲۴۰۷ نفر و تعداد خدمت‌گیرندگان از مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی ۴۳۲۶ نفر است.

کد خبر 85804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد