جایی که کلمات نقش تعیین کننده دارند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در جلسه دوره بازآموزی آموزشی گزارش نویسی برای پرسنل اورژانس اجتماعی ومراکز آسیب دیدگان اجتماعی استان از نقش تعیین کننده گزارشات کارشناسان امور اجتماعی در سرنوشت افراد خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در این نشست که که با حضور معاون اموراجتماعی، کارشناس مسئول اورژانس و کارشناسان اورژانس اجتماعی استان، کارشناس مسئول وکارشناسان اسیب دیدگان اجتماعی استان، کارشناسان دفترامورشبه خانواده و زنان استان و همکاران حوزه معاونت امور پیشگیری استان برگزار شد ؛ ابراز داشت : تصمیماتی که براساس گزارش همکاران مندج در پرونده صورت می گیرد لذا کلمه کلمه گزارشی که توسط همکاران نوشته می شود در سرنوشت افراد نقش تعیین کننده و کلیدی دارد و باید این گزارشات مبسوط، دقیق ،تخصصی و دور از هرگونه جانبداری باشد.

دکترجعفر آهی مدرس جلسه نیز با اشاره به اهمیت گزارش نویسی به بیان نکات اساسی در گزارش نویسی وگزارش معرفی موسسه، گزارش کامل و جامع مددکاری فردی و گزارش مددکاری گروهی پرداخت.

بخش دوم این جلسه با هدف بهبود گزارش نویسی و رفع مشکلات، به صورت کارگاهی با تسهیل گری کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی استان برگزار شد و اعضای گروههای چهارگانه نسبت به تهیه و تدوین گزارش مددکاری اقدام و اشکالات گزارش تهیه شده توسط شرکت کنندگان با راهنمایی های مدرس جلسه آموزشی رفع شد.

کد خبر 106636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد