استاندار ایلام: سرآمد خدمات نظام در دولت سیزدهم نمود پیدا می‌کند/خدمات بهزیستی ارزشمند است

استاندار ایلام امروز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندون، گفت: نهضت عاشورا رسالتش اعتلای امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، دکتر "حسن بهرام‌نیا" در ادامه افزود: امیدواریم همه‌ی ما در راستای اعتلای فرهنگ امر به معروف دریغ نورزیم و در این راستا با همه‌ی وجود پای‌کار باشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در ابعاد مختلف برای تضعیف نظام، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده‌ی نظام  با حربه‌ی کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و پر رنگ کردن منکرها، سعی در تضعیف نظام اسلامی دارند که به لطف خدا ناکام شدند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: بهترین آینه برای ما تاریخ است، در روزگاری که اندلس اسلامی یک تمدن قوی بود با اشاعه‌ی منکرات، این امپراتوری متلاشی شد، بنابر این ما باید از تاریخ درس عبرت بگیریم.

وی اضافه کرد: باید در راستای اشاعه‌ی معروفات و نهی از منکرات، همه‌ی تلاش خود را به‌کار گیریم و ادامه دهنده‌ی نهضت عاشورا باشیم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک هفته‌ی بهزیستی یا اشاره به سخنان مقام معظم‌رهبری در خصوص خدمات سازمان بهزیستی با اشاره به اقدامات وسیع وزارتخانه‌ی تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در کشور و خدمات‌دهی به طیف عظیمی از جامعه توسط این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: خدمات بهزیستی در استان و کشور  به جامعه‌ی هدف، بسیار ارزشمند است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به گستردگی خدمت در دولت سیزدهم با وجود تمام محدودیت‌ها، افزود: خدمات سازمان تامین‌اجتماعی در این دولت از ۳۰ خدمت به ۵۷ خدمت غیرحضوری ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: با عنایت به گزارش‌های ارایه شده، ۳۱۴ هزار تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این مهم نشان‌گر این است که  طیف عظیمی از جامعه وابسته و خدمات گیرنده از تامین‌اجتماعی است.

استاندار ایلام با بیان این‌که خدمات نظام در بخش‌های مختلف در دولت سیزدهم به مردم ارایه می‌شود، گفت: با وجود همه‌ی محدودیت‌ها و مشکلات، خدمات دولت سیزدهم روز به روز درحال ارتقا است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم برآمده از بطن مردم است و خود را از مردم می‌داند و با همه‌ی وجود برای برطرف کردن مشکلات  مردم پای کار است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت مسئله‌محور است و هدف این دولت، حل هر مسئله و مشکلی بوده که پیش روی مردم است.

استاندار ایلام اضافه کرد: خروجی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید رضایت‌مندی باشد و خدمت بی‌وقفه به مردم باید نصب‌العین همه‌ی مدیران باشد و فرایند پاسخگویی مدیران به مردم باید کوتاه‌تر شود.

۲۴ الی ۳۰ تیرماه، هفته‌ی بهزیستی و تامین‌اجتماعی است.

کد خبر 85201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد