۶۵ واحد مسکونی درخوزستان به مددجویان  بهزیستی واگذار شد

شامگاه ۲۷ تیرماه و در چهارمین روز از هفته بهزیستی ، همزمان با سراسر کشور ۶۵ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان خوزستان واگذار شد.

به گزارش روابط  عمومی اداره  کل بهزیستی استان خوزستان ،در این آیین  با حضور مدیر کل بهزیستی و  مدیر کل بنیاد مسکن استان  و رئیس بهزیستی و معاون فرماندار شهرستان باوی یکی از واحدها که متعلق به یک خانوار دارای دو معلول  بود به صورت نمادین افتتاح و کلید واحد مسکونی به سرپرست خانوار تحویل داده شد.

"مهران کریمیان" مدیر کل بهزیستی خوزستان در این باره بیان کرد:این واحدها ویژه خانوار تک معلول ،زنان سرپرست خانوار و خانوار دارای حداقل دو عضو معلول ساخته و واگذار شده است. 

وی افزود: متراژ متوسط هر واحد ۱۰۰ متر مربع  و با اعتباری  بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال  ساخته شده است.

کریمیان تصریح کرد:هزینه ساخت این واحدهای ارزان قیمت،  از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و کمک های بلاعوض بهزیستی و مشارکت خانوارها تامین شده است.

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت:یکی از برنامه های بهزیستی توانمند سازی خانواده های تحت پوشش است که تامین مسکن  یکی از مصادیق آن می باشد.

وی اظهار داشت: بهزیستی برنامه های مختلفی برای تامین مسکن مدجویان و خانوارهای دارای معلول در دست اقدام دارد و در حال حاضر با مشارکت سازمانهای متولی مسکن از جمله راه و شهرسازی ،بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان ،خیرین مسکن ساز  و موسسات خیریه ، تامین مسکن خانوارهای عزیز تحت پوشش   پیگیری می شود.

کریمیان در پایان یادآور شد:در سال گذشته ثبت  یک هزار و ۶۰۰ مددجو در سامانه نهضت ملی مسکن تایید شده است  و ۴۷۰ مورد ودیعه مسکن و ۵۰۰ مورد کمک هزینه ساخت مسکن  نیز به خانوارهای تحت پوشش پرداخت شده است.

کد خبر 85157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد