۷۶طرح اشتغالزایی بهزیستی در خوزستان به بهره برداری رسید

عصر روز سه شنبه۲۷ تیرماه ، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بهزیستی۷۶ طرح خود اشتغالی و کارفرمایی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیر کل بهزیستی در مراسم بهره برداری از این طرحها که به صورت نمادین در اهواز  برگزار شد ،بیان کرد: این طرحها  خدماتی،مشاغل خانگی و مشاغل خرد بوده که در راستای توانمند سازی  و  بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مهران کریمیان افزود  :۶۷ طرح به صورت خوداشتغالی و ۹طرح کارفرمایی بوده که برای هر طرح حدود ۱میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی کم بهره پرداخت شده است.

وی اظهار داشت:این طرحها در شهرستانهای باوی۶ طرح،ایذه۴،اهواز۷،حمیدیه۵،دزفول۳،دشت آزادگان۱۳،رامشیر۸،هویزه۸،رامهرمز۵،شوش۶،گتوند۵ و شوشتر۶ طرح به بهره برداری رسید.

مدیر کل بهزیستی خوزستان یادآور شد: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر خوزستان  آماده سازی شغلی انجام شد و بیش از ۳۵۰میلیارد تومان نیز تسهیلات اشتغال زایی به خانواده ها پرداخت شد.

کد خبر 85156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد