مراسم تقدیر از مددجویان و معلولان موفق  بهزیستی اهواز برگزار شد

صبح امروز در چهارمین روز از هفته بهزیستی، مراسم تقدیر از مددجویان و معلولین موفق بهزیستی شهرستان اهواز با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی خوزستان و سرپرست و مسئولان بهزیستی شهرستان اهواز و جمعی از معلولین و مددجویان موفق در حوزه های ورزشی، اشتغال، هنری، علمی و تحصیلی و  همچنین خانواده های دارای  فرزند چندقلو و خانواده های فرزندپذیر در محل سالن اجتماعات بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیرکل بهزیستی  در این مراسم، ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از مددجویان و معلولین موفقی است که علی رغم دشواریها و محدودیت ها با همت و توان والای خود و تلاش و حمایت  پرسنل خدوم بهزیستی در عرصه های مختلف توفیقاتی کسب کرده اند.

مهران کریمیان با اشاره به اینکه داشتن جامعه ای پویا نیازمند مشارکت تمام اقشار جامعه است افزود: هم و غم تمام همکاران ما در مجموعه بهزیستی، خدمات رسانی هرچه بهتر به آحاد جامعه به ویژه جامعه هدف تحت پوشش است تا زمینه ساز ظهور و بروز توانمندیها و استعداد این عزیزان باشیم.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به اهمیت اشتغال در توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و معلولین، امسال سه تفاهم نامه با پارک علم و فناوری، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فنی و حرفه ای استان منعقد شد که امیدواریم مسیر مهارت آموزی را تسهیل کند تا در کنار کمک های بهزیستی به اشتغال جامعه هدف تحت پوشش شاهد جامعه ای توانمند و خودشکوفا باشیم.

کریمیان اظهار کرد: در موضوع مسکن که یکی دیگر از مسائل مهم در توانمندسازی افراد است علاوه بر تایید نام یک هزار و ۶۰۰ مددجو در سامانه نهضت ملی مسکن در سال گذشته، بهزیستی خوزستان اقدام به پرداخت ۴۷۰ مورد ودیعه مسکن و ۵۰۰ مورد کمک هزینه ساخت مسکن نموده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به حمایت بهزیستی خوزستان از ۳ هزار و ۹۰۰ خانواده دارای فرزند چندقلو در استان گفت: با توجه به افزایش سن جمعیت در سالهای آینده، سازمان بهزیستی حسب وظیفه ذاتی خود در پیشگیری از بروز آسیب ها اقدام به برگزاری طرح هایی در حمایت از جمعیت یا فرزند آوری کرده است و در این راستا، کلیه خانوارهای دارای فرزند دوقلو و بیشتر که در زیر دهک ۷ هستند ماهیانه از بهزیستی مستمری دریافت می کنند. 

گفتنی است در این مراسم از  ۲۵ نفر از معلولین و مددجویان موفق در حوزه های ورزشی، اشتغال، هنری، علمی و تحصیلی و همچنین خانواده های دارای  فرزند چندقلو و خانواده های فرزندپذیر با  اهدای لوح  و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 85099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد