برگزاری مانور سراسری اورژانس اجتماعی در فارس|بیش از چهار هزار  600 مورد تماس با اورژانس 123 بهزیستی فارس در سه ماه اول سال جاری

در چهارمین روز از هفته بهزیستی و به منظور معرفی خدمات اورژانس اجتماعی به عموم مردم,مانور سراسری اورژانس اجتماعی در فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این مانور با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد.
از آنجائیکه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی  در بحران‌ها، از جمله بحران‌های فردی، خانوادگی، خشونت و اجتماعی  از وظایف و فعالیت‌های اورژانس ۱۲۳ است, خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوی تماس‌های مردمی در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی است و در سه ماهه اول سال  جاری بیش از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تماس با اورژاس ۱۲۳ بهزیستی برقرار شده است و بیش از دوهزار نفر نیز از خدمات تیم سیار اورژانس اجتماعی استفاده نموده اند.
تخصصی بودن,بموقع بودن و در دسترس بودن از مهمترین ویژگی های خدمات اورژانس اجتماعی است تا از این طریق ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف بهزیستی محدود به زمان  مکان خاصی نباشد.

افراد دارای اختلافات حاد خانوادگی,زنان و دختران  در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی,افرادی که قصد خودکشی دارند یا خودکشی کرده اند,همسران آزار دیده ,کودکان آزار دیده,موارد مربوط به سالمند آزاری,معلول آزاری و سایر خشونت های خانگی,کودکان کار و خیابان , افراد دارای اختلال هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند همگی گروه های هدف خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی هستند.

کد خبر 85046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد