بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی اداره کل بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام روز دوشنبه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، این تفاهم نامه با هدف هم افزایی و تعاملات میان دستگاه های فرهنگی در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر دستگاه ها و همچنین بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود موجب رشد و بالندگی و تعالی دو دستگاه و در نهایت پویایی و نشاط و ارتقا سطح بینش و دانش معرفتی میان جامعه به امضا "حسین نورعلیوند"  مدیر کل بهزیستی ایلام و "فاطمه رستگار" مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام رسید.

موضوع این تفاهم نامه شامل برنامه ریزی و همکاری در برگزاری و اجرای برنامه های مشترک و بهره گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی در امور مربوط به داوری، اجرای برنامه ها، برگزاری جشنواره ها، سوگواره ها، مهرواوه ها، اجرای نشست های تخصصی و آموزشی، بهره مندی از ظرفیت های مکانی دو دستگاه، همکاری های مشترک در زمینه توانمند سازی کودکان و نوجوانان با نیاز های ویژه (دارای آسیب های شنوایی، بینایی و معلولین جسمی حرکتی) کودکان، زنان سرپرست خانوار و شبه خانواده، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی از طریق غنی سازی اوقات فراغت است.

بهره مندی مشترک و تعاملی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دو دستگاه و توسعه و گسترش فعالیت های  فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی اهداف این تفاهم نامه است.

تعهدات بهزیستی  در این تفاهم نامه همکاری در زمینه تدوین محتوا و استفاده از تخصص مدرسین برای کارگاه های آموزشی، تخصصی مربیان کانون در جهت توانمندسازی مربیان برای خدمت رسانی بهتر به اعضا با نیاز های ویژه و همکاری در نشست های آموزشی ویژه خانواده ها است.

تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این تفاهم نامه شامل همکاری در برگزاری برنامه ها (جشنواره ها، مهرواره ها و ....)، استفاده از توانمندی وتخصص همکاران کانون، عضویت رایگان کودکان ونوجوانان با نیاز های ویژه در مرکز فراگیر استان و برخورداری مددجویان بهزیستی ( کودکان و نوجوانان) از فعالیت کارگاه های تخصصی کانون به میزان  50 درصد است.

مشارکت در برگزاری برنامه ها، جشنواره ها، سوگواره  ها و مهرواره ها، برگزاری دوره های مشترک کاری برای کارکنان براساس دستور العمل های ابلاغی از ستاد، همکاری در زمینه اطلاع رسانی و انتشار اخبار دو دستگاه، ایجاد بستر های لازم جهت بهره مندی از سایر ظرفیتها و امکانات و فضاهای اداری دو دستگاه به منظور اجرای برنامه ها، همکاری تعاملی ادارات و نمایندگی های بهزیستی در شهرستان ها با مراکز فرهنگی، هنری کانون و همکاری در برگزاری ویژه برنامه ها و خدمات رسانی فرهنگی و تولید محتوا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مخاطبان تعهدات مشترک این تفاهم نامه است.

کد خبر 84939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد