در رسانه | افتتاح ۳۱ مسکن مددجویی در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بهزیستی، ۳۱ واحد مسکن روستایی و شهری احداث و در اختیار جامعه هدف بهزیستی استان اردبیل قرار می‌گیرد.

حامد رضایی اظهار کرد: فعالیت‌های بهزیستی در حوزه‌های مختلف و به شکل گسترده انجام می‌شود که شامل فعالیت‌های اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، مشارکت و… است.

او تصریح کرد: نباید خدمات بهزیستی را مختص معلولان و یا زنان سرپرست خانوار محدود کنیم بلکه این سازمان به اقشار مختلف مردم خدمات ارائه می‌کند که مهمترین آن در حوزه پیشگیری، غربالگری، ارائه مشاوره و اورژانس اجتماعی با هدف توانمندسازی خانوارها است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه هفته بهزیستی است که شعار امسال «برای مردم، برای به زیستن» تعریف شده است.

رضایی افزود: این نهاد تلاش می‌کند تا با همکاری مسئولان استانی، دستگاه‌های مختلف و همچنین تلاش مؤثری که رسانه‌ها انجام می‌دهد به جامعه هدف خدمات مختلفی را ارائه کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات از ظرفیت بانک‌های عامل و در حوزه مسکن و اشتغال نیز از مساعدت دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده می‌کنیم تا رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

رضایی از تدارک ۴۰ عنوان برنامه در گرامیداشت هفته بهزیستی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد در این هفته تدارک دیده شده که پیش از شروع هفته نیز جشنواره صید ماهی با قلاب و جشنواره تجلیل از همیاران بهزیستی و پیشکسوتان برگزار شد.

او بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در قالب رژه خودرویی در ۲۶ تیرماه ظرفیت و توان اورژانس اجتماعی را معرفی کنیم تا در قالب تیم‌های مشاوره‌ای، خدمات رایگان به مردم ارائه شود.

رضایی از برپایی میز خدمت و ارتباط با مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه این هفته خبر داد و اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بهزیستی تمام مراکز مشاوره‌ای خدمات رایگانی را به مراجعین ارائه می‌کنند.

او تصریح کرد: همزمان با هفته بهزیستی ۳۱ واحد مسکن روستایی و شهری افتتاح می‌شود تا تقدیم جامعه هدف بهزیستی شود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۳۸۲ نفر از مددجویان از تسهیلات خوداشتغالی و وام کارفرمایی بهره‌مند شدند تا زمینه به‌کارگیری جامعه هدف بهزیستی فراهم آید.

او افزود: در گرامیداشت این هفته ۱۲۲ مورد افتتاح را نیز تدارک دیدیم که از جمله آن افتتاح چهار گروه همیار بانوان، چهار مرکز مشاوره و ۶ مرکز غیردولتی پیشگیری، توانبخشی و حوزه امور اجتماعی است.

رضایی از راه‌اندازی ۲ مرکز مثبت زندگی در شهر لاهرود و کلور برای اولین بار خبر داد و خاطرنشان کرد: در اکثر شهرهای استان مراکز مثبت زندگی به شکل محله محور فعال بودند که در لاهرود و کلور نیز مجوز فعالیت این مراکز صادر شد تا در همه شهرهای استان فعالیت این مراکز را در ارائه خدمات سهل و راحت به جامعه هدف شاهد باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم در این هفته برنامه‌ها و رویکردها به نحوی باشد تا خدمات ارائه شده رضایت مددجویان بهزیستی را فراهم کند.

کد خبر 84544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد