شهرستان همدان|  اولین جلسه ستاد مناسب سازی

اولین جلسه مناسب سازی شهرستان همدان با حضور معاون امور عمرانی فرماندار، مدیر بهزیستی، روسا و مدیران سایر ادارات در سالن اجتماعات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه نوروزی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک باعیاد دهه امامت و ولایت گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در شهرستان همدان ارائه نمود.

نوروزی افزود: مناسب سازی تنها برای افراد دارای معلولیت نبوده و سایر افراد نیز ممکن است در یک بازه زمانی  نیاز به این مقوله داشته باشند.

وی خاطر نشان :فراد سالمند و کسانی که بر اثر حادثه دچار نقص جسمانی میشوند نیز جهت تردد نیاز به اماکن مناسب سازی شده دارند.

در ادامه عبدلی معاون امور عمرانی فرمانداری نیز ضمن تشکر از زحمات بهزیستی گفت: اقدامات خوبی در زمینه مناسب سازی انجام شده ولی همچنان کافی نمی باشد و باید تلاش بیشتری در این مورد توسط دستگاه های متولی انجام شود.

در ادامه جلسه مدیران و  کارشناسان از جمله شهرداری، سازمان نظام مهندسی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ادارات و همچنین افشاری نماینده تشکلهای مردمی نیز مطالبی را عنوان نمودند و مصوباتی در زمینه مناسب سازی ادارات، اماکن عمومی و مبلمان شهری صادر شد.

کد خبر 83649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد