بهار | همزمان با هفته قوه قضائیه سرپرست بهزیستی شهرستان با دادستان صالح آباد دیدار کرد

قادری احسانپور سرپرست بهزیستی بهار همزمان با هفته قوه قضائیه به اتفاق کارشناس توانبخشی و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی بهار با آقای ابراهیمی ریاست دادگستری شهرصالح آباد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بهار؛ در جریان این دیدار، سرپرست بهزیستی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، با اشاره به تعاملات بهزیستی و دستگاه قضا، به ظرفیت بهزیستی در همکاری با دستگاه قضائی و تعاملات دو مجموعه خصوصا در زمینه مباحث سرپرستی، اطفال و ایتام بی سرپرست و بد سرپرست، افراد مجهول الهویه، مباحث آسیبهای اجتماعی و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، کمپ های درمان اعتیاد و کمپ اجباری، مباحث طلاق، پیشگیری و مشاوره و موضوعات محاکم دادگاه خانواده اشاره کرد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مجموعه دادگستری صالح آباد با بهزیستی  افزایش سطح همکاری ها را خواستار شد.

درادامه  آقای ابراهیمی ریاست دادگستری شهر صالح آباد هم ضمن بیان دیدگاه های خود و ارائه راهکار و پیشنهادات لازم در زمینه رفع برخی مشکلات از جمله ارائه کارت شناسایی  جهت استفاده از خدمات و هزینه دادرسی را لزوم ارائه خدمات به این قشر دانست.

 وی در پایان از بهزیستی جهت انجام خدمات به مردم و جامعه هدف قدردانی و برای افزایش سطح تعاملات با بهزیستی و اورژانس اجتماعی قول مساعد دادند.

کد خبر 83536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد