دومین جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان با محوریت هفته بهزیستی برگزار شد

بعداز ظهر امروز ،جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان با حضور مدیر کل و اعضای ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی استان خوزستان و حضورآنلاین روسای بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،در این نشست ابتدا رضا سلحشوری معاون پشتیبانی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی برنامه های ابلاغی سازمان بهزیستی کشور را تشریح و بر برنامه ریزی  و اجرایی نمودن این مصوبات تاکید کرد و  سایر اعضا نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

در ادامه روسای بهزیستی شهرستانها  ضمن اعلام آمادگی برای اجرای  برنامه های هفته بهزیستی ،در خصوص اقدامات  صورت گرفته   و طرحها،برنامه ها و پروژه های  قابل افتتاح خود  در هفته بهزیستی و همچنین برنامه های دهه ولایت و اقدامات صورت گرفته در خصوص جذب تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی  توضیحاتی ارائه کردند.

در پایان مدیرکل بهزیستی استان خوزستان ضمن تشکر از عملکرد خوب بهزیستی شهرستانها در یک سال گذشته و تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر بیان کرد:  خوشبختانه در سال گذشته با تلاش و همت  شبانه روزی  همکاران از مرکز  استان تا دور افتاده ترین نقاط ، خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه شده است و ۳۰هزار خانواری که سالها پشت نوبت  دریافت مستمری بودند تحت پوشش آمدند.

مهران کریمیان با اشاره به خدمات برجسته بهزیستی خوزستان در سال گذشته افزود:  از دیگر اقدامات  خوبی  که با تلاش همکاران صورت گرفت  جلب و جذب خوب  مشارکتهای نقدی و غیر نقدی و پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض مسکن برای اولین بار و همچنین پرداخت بیش از ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جامعه هدف بود.

وی هفته بهزیستی را فرصت بسیار خوبی  برای تبیین  و انعکاس  زحمات و فعالیتهای همکاران   و آشنایی بیشتر مسئولان و آحاد جامعه با خدمات بهزیستی دانست و گفت: در این هفته عملکرد بهزیبستی باید به گفتمان تبدیل شود  و یکی از عوامل موفقیت سازمان اطلاع رسانی و تبیین خدمات و عملکرد ها برای افراد تاثیر گذار است.

مدیر کل بهزیستی خوزستان ضمن تاکید بر  برگزاری منسجم  و هماهنگ برنامه های بهزیستی اظهار داشت:تجلیل از همکاران در بخش های دولتی و غیردولتی ، استفاده  از ظرفیت گروههای جهادی و خیرین ، برگزاری شورای اداری شهرستان با حضور مسئولان محلی و تبیین خدمات بهزیستی،توزیع جهیزیه،بازدید  از خانواده های دارای چند معلول ومددجویان و تکریم آنها،برپایی میز خدمت  در مساجد ،مصلاها و مناطق کم برخوردار،برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان در اماکن پرتردد ،افتتاح پروژه های مسکن،اشتغال و مراکز غیر دولتی به صورت همزمان با حضور مسئولان شهرستان و حضور در نمازجمعه و تبیین خدمات بهزیستی پیش از خطبه ها و پوشش رسانه ای خوب و مستند سازی و انعکاس خدمات و فعالیتها در دستور کار قرار گرفته و اجرا شود.

کد خبر 83274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد