ماسال | برگزاری جلسه کانون یاریگران زندگی در دهستان طاسکوه ماسال

جلسه کانون یاریگران زندگی با حضور غلامرضا گیل چالانی فرماندار ماسال ، سیدمرتضی قوامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماسال و سایر مسئولین شهرستان در دبیرستان حضرت معصومه (س) دهستان طاسکوه ماسال برگزار شد.

غلامرضا گیل چالانی فرماندار ماسال در جلسه کانون یاریگران زندگی که برای اولین  بار با ابلاغ  استانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در دبیرستان حضرت معصومه(ص) دهستان طاسکوه با حضور فرماندار و دیگر مسئولین برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر  بیان کرد: دست در دست هم مردان وزنان و جوانان جامعه مان  را از آثار تخریبی مواد مخدر آگاه کنیم.

وی  اضافه کرد: بخشی از جامعه ما دچار آسیب اجتماعی مانند اعتیاد شده که بنیان خانواده را متزلزل کرده است.

گیل چالانی خاطرنشان کرد: اگر ریشه یابی شود که چرا افراد به دنبال مواد مخدر می روند، یکی از دلایل آن بی توجهی خانواده با علایق فرزندان و نیز نوع نگاه فرزندان به جامعه و ابراز علاقه به موضوعات مختلف ونیز بیکاری است که این باعث شده جوانان جامعه به اعتیاد سوق پیدا کنند.

وی یکی از دلایل بسیار مهم افردا به سوی مواد مخدر را قدرت نه گفت گفتن و توانایی رد کردن برشمرد وافزود: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم آموزش نه گفتن به پیشنهادهای مخرب در زندگی است.

فرماندار ماسال از تشکیل کانون یاریگران زندگی در راستای اقناع سازی و آگاهی بخشی به دانش آموزان در سطح مدارس روستاها خبر داد و اظهارکرد: افراد عضو کانون با آموزشهای لازم در راستای پیشگیری از اعتیاد با کمک شوراهای اسلامی دهیاران، امام جماعت وفرمانده پایگاه در اجرای این طرح کوشا باشند.

کد خبر 82660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد