برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با سه دستور کار در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی  هرمزگان و با یه دستور کار شامل : بررسی وضعیت اعزام جامعه هدف به اردوهای فرهنگی ورزشی ، تشکیل شورای سلامت دستگاه و بسته خدمات سلامت کارکنان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

سامیه جهانشاهی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای متولی ارتقای رفاه و سلامت اجتماعی ، منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه به شمار می رود، گفت: اولویت کار ما رسیدگی به امورات مددجویان است و باید با محور مردمی سازی ، نگاه علمی، مداخلات اثر بخش و شفاف سازی تمام تلاش خود را در جهت نهادینه کردن تسهیل خدمت رسانی بی منت و توانمندسازی و برخورداری جامعه هدف از زندگی همراه با رضایت و سلامت اجتماعی بکار گیریم.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین و جلب مشارکت های مردمی به منظور حمایت از جامعه هدف ورزشکار تاکید کرد و اظهار داشت : با توجه به کمبود منابع و اعتبارات باید از همه ظرفیت ها و فرصتهای موجود در جهت حمایت و خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش استفاده نماییم .

وی در پایان با تاکید بر تاثیر سلامت کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف، بر توجه به مقوله سلامت روان کارکنان و تلاش در جهت افزایش سطح رضایت شغلی ،ایجاد انگیزه مندی در بین کارکنان تاکید کرد.

کد خبر 82207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد