نیر| دیدار رییس بهزیستی با فرماندارجدید شهرستان  نیر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیر به اتفاق جمعی از کارکنان با حضور در محل فرمانداری شهرستان نیر با علیرضا حسینی سرپرست جدید فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص بررسی مسائل جامعه هدف بهزیستی گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی نیر، در این نشست سید رسول زیرک ضمن آرزوی موفقیت، تبریک در مسئولیت جدید فرمانداری نیر، در خصوص عملکرد یک ساله  بهزیستی شهرستان، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی اورژانس اجتماعی و ارائه انواع خدمات به توانخواهان، مطالبی را عنوان نمود و گفت: اداره بهزیستی بعنوان متولی اصلی امورات معلولان وجامعه هدف  همواره با نگاه ویژه و پیگیری مداوم برای رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی مددجویان گام برمی دارد و انتظار بر این می باشد که در راه خدمت به هم نوعان و اقشار آسیب پذیر، کلیه نهادهای اجرایی شهرستانی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان نیر نیز با تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار بهزیستی، خدمت رسانی به مردم بویژه افراد دارای معلولیت و کسب رضایت آنها تعامل، همکاری، سایر نهادهای مرتبط را در دستیابی به رضایت جامعه هدف لازم دانست.

وی در ادامه خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه هدف را ضروری عنوان کرد و گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان نیربرای رفع مشکلات و موانع موجود در خدمت این عزیزان خواهد بود.

کد خبر 81815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد