بازدید جمعی از فرزندان بهزیستی از کارخانه تولید توپ و اسباب بازی

به گزارش روابط عمومی، تعدادی از فرزندان دختر و پسر در آستانه ورود به زندگی مستقل نگهداری شده در خانه شکوفه ها و خانه امام رضا(ع) به همراه مدیرکل، معاون امور اجتماعی و مسئولین مراکز نگهداری از کارخانه تولید توپ و وسایل ورزشی و اسباب بازی اردبیل با هدف آشنایی با روند تولید و تجربیات و همچنین گسترش خلاقیت بازدید نمودند.

در این بازدید حامدرضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن گفت و گو با فرزندان گفت: به جهت آشنایی با همت های بزرگ در جامعه و مشاهده جهاد بزرگ علمی و توسعه تولیدات به بازدید از این کارخانه تولیدی آمده ایم تا در جریان پیشرفت و زحمات قرار بگیریم و با تجربیات تلاشگران مجموعه بیشتر آشنا بشویم.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به توانمند سازی ورود فرزندان به زندگی مستقل، افزود: هر فردی در مسیر زندگی خود در یک مقطعی وارد زندگی مستقل خواهد شد و یکی از مهم ترین عوامل شروع یک زندگی خوب، اشتغال موفق است. شما دختران و پسران عزیز می توانید با ایده گیری از خلاقیت کارکنان مجموعه، از این الگو استفاده کرده و خودتان را با فعالیت های محدود واقف نکنید.

رضایی ادامه داد: عامل مهم ورود موفق به زندگی، خوش بینی و مثبت نگری است و با این رویکرد می توانیم امید خود را افزایش داده  و با تاب آوری بیشتر، گام های بزرگی در زندگی برداریم.

در نهایت ضمن بازدید از مجموعه، این فرزندان در جریان مرحله به مرحله تولیدات قرار گرفته و گفت و گویی نیز با مدیر عامل کارخانه جهت پاسخ به سوالات فرزندان صورت گرفت.

کد خبر 81671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد