رویداد محیط زیستی کودک نگاره در بندرعباس برگزار شد

با هدف کاهش آلودگی‌های پلاستکی در طبیعت و برای داشتن محیط زیستی سالم و عاری از آلایندگی‌ها ، رویداد زیست محیطی کودک نگاره در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های پلاستیکی در طبیعت ، رویداد زیست محیطی کودک نگاره به همت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان و با مشارکت و همکاری اداره کل فرودگاههای هرمزگان با شرکت جمعی از کودکان گروه سنی زیر ۱۲ سال در محل پارکینگ پروازهای بین المللی برگزار شد.

در جریان برگزاری این جشنواره تعدادی از فرزندان خانه های کودکان و نوجوانان تحت حمایت سازمان نیز همراه با سایر افراد و کودکان هم سن خود با حضور در محل برگزاری این رویداد ضمن کشیدن نقاشی با موضوع محیط زیست با مباحث زیست محیطی و حفظ طبیعت آشنا شدند .

در جریان برگزاری این رویداد اورژانس اجتماعی ۱۲۳ نیز با هدف اطلاع رسانی و آگاه بخشی فعالیت ها و خدمات سازمان در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی نیز استقرار داشت و کارشناسان این واحد اقدام به توزیع تراکت و بروشور در خصوص معرفی خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به کودکان و شرکت کنندگان در این رویداد نمودند .

گفتنی است: ۱۶ تا ۲۲ خرداد به عنوان هفته محیط زیست نام‌گذاری شده و خانه‌های محیط زیست در این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کنند که رویداد کودک نگاره تنها یکی از این برنامه‌ها در راستای رساندن این آموزش‌ها به سطح محله‌های شهری و روستاهاست.

این رویداد تلاش دارد آموزش‌های محیط زیستی را به افراد از سن چهار سال به بالا آموزش داده و کاهش مصرف پلاستیک را تبدیل به فرهنگ کند.

کد خبر 81414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد