رودسر | حضور به موقع اورژانس اجتماعی بهزیستی رودسر و نیروهای امدادرسان مانع خودکشی یک زن در کلاچای شد

حضور به موقع نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی رودسر و سایر نیروهای امداد رسان، موجب شد تا جان یک شهروند از خطر خودکشی رهایی پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، صبح روز چهارشنبه به دنبال تماس تلفنی شهروندان کلاچای مبنی بر اینکه یک زن میانسال قصد دارد در کمربندی کلاچای اقدام به خودکشی نماید موجب گردید تا تیم های امدادرسانی اعم از آتش نشانی و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ رودسر در محل حادثه حضور پیداکرده و با انجام اقدامات لازم مانع از خودکشی این فرد شوند.

 این حادثه صبح روز چهارشنبه هفدهم خردادماه؛ در محل پل تازه افتتاح شده کمر بندی کنار گذر کلاچای رخ داد که با حضور به موقع و موثر اورژانس اجتماعی رودسر ، آتش نشانی ، نیروی انتظامی و همکاری سایر نیروهای امدادرسان جان این شهروند از خطرخودکشی نجات پیداکرد.

گفتنی است تیمهای اورژانس اجتماعی بهزیستی همواره با ارائه آگاهی های پیشگیرانه و انجام خدمات روانشناختی بصورت شبانه روزی آماده هرگونه خدمت رسانی به عموم جامعه هستند که در این حادثه نیز  پس از نجات این زن میانسال ، خدمات مشاوره و مراقبتهای پس از حادثه توسط تیم تخصصی اورژانس اجتماعی به وی ارائه و پیگیری های لازم در خصوص بهبود حال این شهروند در نظر گرفته شد.

کد خبر 81367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد