مراسم تجلیل از مقام آوران شانزدهمین جشنواره ورزشی توانخواهان با هوش میانه

از مقام آوران شانزدهمین جشنواره ورزشی توانخواهان با هوش میانه که در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر و تنکابن برگزار گردید با حضور مدیر کل بهزیستی فارس و رئیس آموزش و پرورش استثنایی شیراز و اصحاب رسانه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این مراسم که در سالن سردار سلیمانی اداره کل بهزیستی فارس برگزارشد از توانخواهان مدال آور با هوش میانه,خانواده ها و مربیان ایشان تقدیر شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تشکر از ورزشکاران,خانواده ها و مربیانی که دلسوزانه و با مهرورزی در این زمینه فعالیت می کنند ,جایگاه ورزشی را برای مددجویان خاص و حیاتی برشمرد و گفت:فعالیت در رشته های ورزشی موجب ارتقا عزت نفس و اعتماد بنفس توانخواهان می شود.

هوشیار از صدا و سیمای استان به جهت حضور و پوشش خبری این برنامه و عمل به مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه هدف بهزیستی نیز تقدیر کرد و افزود:هدف اصلی از اجرای این همایش الگو سازی برای جامعه هدف در راستای توانمندسازی ایشان است.

مدیر کل بهزیستی فارس به راه اندازی مجتمع خدمات ورزشی شادزیست در شیراز اشاره نموده و اظهار داشت جامعه هدف بهزیستی و خانواده ایشان می توانند از خدمات ویژه این مجموعه ورزشی واقع در کوی زهرا بهره مند گردند. 

خلیل عابدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شیراز نیز ضمن تشکر از مقام آوران این جشنواره ورزشی برگزاری جشن توانمندی افراد جامعه هدف را حاصل همیاری و همراهی تیمی والدین,مربیان و دانش آموزان برشمرد و گفت با تقویت اعتماد بنفس و عزت نفس ایشان قطعا شاهد پیشرفت و پیشبرد بهتر امور خواهیم بود.  

محمد عجم نوازی مسئول تربیت بدنی اداره کل بهزیستی فارس نیز در این همایش با توضیح در خصوص تمرینات و اعضای شرکت کننده در این جشنواره ورزشی گفت تیم استان فارس با حضور ۳۰ نفر  از ورزشکاران با هوش میانه در این مسابقات حضور یافته, دختران ورزشکار در ۷ رشته و پسران در ۸ رشته ورزشی شرکت داشته اند,تیم فوتسال آقایان حایز مقام دوم کشوری و تیم بانوان نیز مقام دوم,سوم و چهارم کشوری در رشته دومیدانی  را کسب نموده اند.

در ادامه مربیان و خانواده های توانخواهان به بیان توضیحات و چالش های خود پرداختند و در پایان از توانخواهان,خانواده ها و مربیان ایشان با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر شد./

کد خبر 81330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد