برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، این نشست با حضور مدیرکل و معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان و کارشناسان پیشگیری شهرستان های تابعه با هدف بررسی چالش ها و افزایش همکاری برای پیشبرد فعالیت های حوزه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در سال جاری صورت گرفت.

حامدرضایی مدیرکل بهزیستی استان، ضمن تشکر از حضور کارشناسان حوزه پیشگیری شهرستان های تابعه در این نشست، گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد پیشرفت ها و فعالیت های خوبی در حوزه پیشگیری بودیم و سعی ما بر این است که در سال جاری خدمات پررنگ تر، قوی تر و مؤثر تری را ارائه نمائیم.

رضایی با اشاره به اهمیت فعالیت های حوزه پیشگیری، ادامه داد: حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی جزو حوزه هایی می باشد که علاوه بر فعالیت هایی که برای افراد خاص و جامعه هدف بهزیستی انجام می دهد، وظایفی را در قبال عموم مردم جامعه عهده دار است و این باعث سنگینی مسئولیت و دشواری فعالیت ها می گردد.

این مقام مسئول افزود: هرگاه با نگاه تحولی و تغییر، فعالیت های خودمان را انجام دهیم بازده و خروجی خوبی دریافت می نماییم لذا بهتر است تا ارتباطات برون سازمانی را با بهزیستی تقویت نماییم همچنان که در طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان سعی داریم تا مراکز مثبت بهزیستی را به گروه های مردمی وصل کرده و از ظرفیت های این مجموعه ها استفاده کنیم. مجموعه های زیر نظر حوزه پیشگیری هم مردمی هستند و باید سعی کنیم تا با جلب مشارکت گروه های مردمی دیگر، به فعالیت های خودمان بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه کمک گرفتن از مجموعه ها ارزشمند و حائز اهمیت است، اظهار داشت: طرح ها با اجرای موثر می توانند بازخورد و مشارکت خوبی در بین مردم بیابند. یکی از این طرح ها، طرح مانا است که در سال گذشته در سطح استان خروجی های خیلی خوبی گرفت و امیدواریم امسال، بهتر از سال گذشته باشد.

رضایی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت ها در بهزیستی هم پوشانی دارند، در حوزه امور اجتماعی باید سعی شد تا تعاملات با سایر حوزه ها افزایش پیدا کند. علاوه بر این، باید ارتباط مناسب با رؤسای شهرستانی نیز برقرار گردد تا فعالیت ها و اهمیت حوزه پیشگیری مشهود باشد.

گفتنی است: در نهایت تبادل افکار، نظرات و پیشنهادات جهت هم افزایی و تعامل بیشتر برای بهبود مسائل و مشکلات موجود صورت گرفت.

کد خبر 81329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد