برگزاری سی و پنجمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان اردبیل

سی و پنجمین جلسه شورای اداری (گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه) در مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

سی و پنجمین جلسه شورای اداری (گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه) در مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از موفقیتها، پیشرفتها و اقدامات مطلوب حوزه های تخصصی  سازمان در سال گذشته گفت : خوشبختانه در سایه همت و تلاش مضاعف تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی شاهد کسب افتخارات و شکوفایی هستیم که جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی گردد.

مدیر کل بهزیستی ادامه داد: در اکثر فعالیت ها رشدهای جهشی نسبت به سالهای گذشته در سطح اجرای برنامه های بهزیستی استان دیده می شود و در برنامه های تحولی شاهد خروجی پررنگی هستیم. خوشبختانه جزو استان های موفق کشور در جذب و تخصیص اعتبارات هستیم و در جذب  برخی از اعتبارات رشد بالای ۷۰۰ درصد مشاهده می گردد.

رضایی در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی شورای اداری با حضور حوزه های تخصصی تصریح کرد: در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین دغدغه ما این است که در کنار نقات قوت، به بررسی و برطرف کردن نقاط ضعف خود بپردازیم و هدف اصلی ما، بررسی مسائل تحولی، خروج از روزمرگی، شناسایی نقاط ضعف و به حداقل رساندن آسیب ها و معضلات موجود برای کمک رسانی به ولی نعمتان عزیزمان و استفاده کافی و جامع از فرصت های حال و آینده است .

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه سخنان خود ضمن استماع نظرات کارشناسی معاونین و روسای شهرستانها بر تسلط بر دستورالعمل ها، تقویت بازرسی و نظارتها، هزینه کرد صحیح و اصولی اعتبارات، رعایت عدالت اداری، تعامل سازنده وموثر با حوزه های تخصصی، ایجاد موسسات خیریه در شهرستانها، تعامل موثر با مسئولان عالی رتبه شهرستانی بویژه نمایندگان مجلس، عضویت در شوراهای برنامه ریزی و پیگیری مطالبات ولی نعمتان، صرفه جویی در بحث های مربوط به انرژی و ...، ثبت و تایید اطلاعات مددجویان در سامانه یو آی، اهتمام ویژه در انجام بازدیدهای سرزده از منازل و مراکز و واحدها، لزوم تعامل با واحد روابط عمومی در یکسان سازی مباحث مربوط به انتشارات وتبلیغات و بروز رسانی تجهیزات و ملزومات توانبخشی تاکید کرد.

شایان ذکر است : معاونین، مسئولین واحدهای ستادی و روسای شهرستانهای تابعه نیز هر کدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و تبادل نظر نمودند.

گفتنی است در پایان این نشست بر اسا نتایج شاخص های ارزیابی عملکرد طی شش ماه قبل شهرستانهای اردبیل رتبه اول، شهرستان پارس آباد رتبه دوم و شهرستان نمین رتبه سوم را بدست آوردند. همچنین شهرستان خلخال هم بالاترین رشد مثبت را نسبت به شش ماهه قبلی کسب نمود و برابر ارزیابی نظامنامه نظارتی، حوزه نیروی انسانی معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی و حوزه توانمند سازی معاونت امور اجتماعی رتبه نخست کشوری را درسال گذشته کسب نمودند که با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 80119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد