رودسر | اهدای ویلچر به بهزیستی توسط دانش آموزان دبستان شهید اکبرنیا شهرستان رودسر

صبح روز بیست و هفتم اردیبشهت ماه مراسم اهدای ویلچر در دبستان شهید اکبرنیا رودسر، با حضور پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، مدیر، کارکنان و دانش آموزان این دبستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ مدیر این دبستان در مراسم اهدای این ویلچر که با فروش درب های بطری های جمع آوری شده توسط دانش آموزان تهیه گردید در گوشه ای از سخنان خود اظهار داشت: با همت دانش آموزان این مدرسه درب‌های پلاستیکی بطری‌ها را به ویلچر تبدیل می‌کنیم تا هم افراد نیازمند خوشحال شوند و هم طبیعت دچار آسیب کمتری شود.

همچنین پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر نیز ضمن تقدیر از این حرکت خداپسندانه بیان داشت: بسیاری از سالمندان و توانخواهان به ویلچر نیازمند هستند که متاسفانه توانایی خرید آن را ندارند.

 وی این اقدام را  نشانه مسئولیت پذیری و حس همدردی و کمک به اطرافیان توسط دانش آموزان و مجموعه دبستان شهید اکبرنیا دانست و گفت : دانش آموزان با آموزش پذیری صحیح و حس انسان دوستانه چنین اقدام شایسته ای را انجام می دهند که این حرکت خود می تواند نشانی از فرهنگسازی و رفتار نوع دستانه باشد.

در پایان این مراسم مقرر گردید این ویلچر با حضور رئیس آموزش و پرورش، رئیس بهزیستی شهرستان و مدیر دبستان؛ به یکی از توانخواهان نیازمند تحت حمایت بهزیستی رودسر اهدا گردد.

کد خبر 79736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد