رودان | جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان رودان

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان رودان با حضور فرماندار و اعضای کمیته مناسب سازی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ابتدای این جلسه جاودان رییس اداره بهزیستی رودان گزارشی ازفضاهای مناسب سازی شده و فرایند ارزیابی دستگاههای اجرایی را تشریح نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان رودان گفت : باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه برای حضور افراد دارای معلولیت ، سالمندان وجانبازان را در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

فرماندار رودان بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیم های نظارتی بر اماکن عمومی سطح شهر، ادارات و بانک هایی که افراد دارای معلولیت بیشتر با آنها سر و کار دارند ناظر و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.

سالاری افزود: مناسب سازی محیطی ادارات و نهادهای شهرستان؛ در ارائه خدمات به جامعه معلولین،جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آنرا تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.

در ادامه جلسه ، اعضا به ارائه دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

کد خبر 79567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد