به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تحقق مصادیق حقوق شهروندی و به منظور ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم و رسیدگی مناسب به درخواستها و مشکلات آنان ؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ساعت ۹ صبح امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها، مطالبات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی بود.
![پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به درخواست های مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد) پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به درخواست های مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد)](http://media.behzisti.ir/d/2023/05/15/4/302399.jpg?ts=1684138851000)
مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز سامد ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بودند.
کد خبر 79550
نظر شما