گسترش تعاملات بهزیستی و بانک قرض الحسنه رسالت در راستای اشتغال زایی جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در راستای توانمند سازی، تامین اشتغال جامعه هدف سازمان با معاون بانک قرض الحسنه رسالت استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی، هم افزایی و تشریک مساعی و  فراهم نمودن بستر و زیرساختهای لازم به منظور اشتغال زایی و توانمندسازی جامعه هدف سازمان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در نشستی صمیمانه با رضا معتمدی معاون بانک قرض الحسنه رسالت استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

جهانشاهی در جریان برگزاری این نشست ، کمک به تامین اشتغال مددجویان را یکی از ماموریت های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت . توانمند سازی و اشتغال زایی افراد دارای معلولیت جز اولویت های سازمان به شمار می رود.

جهانشاهی تعامل و همراهی بانک قرض الحسنه رسالت در قالب اعطای تسهیلات خوداشتغالی به جامعه هدف را مثبت ارزیابی کرد و افزود : در این مسیر نحوه تعامل و همراهی شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و الگوی توسعه کار آفرینی مایه مباهات است .

رضا معتمدی معاون بانک قرض الحسنه رسالت استان نیز در تکمیل سخنان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : بانک قرض الحسنه رسالت با اعطای تسهیلات در بخش کارفرمایی و خود اشتغالی در قالب وجوه اداره شده و تسهیلات تکلیفی قانون بودجه ویژه جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی در سطح کشور ، حامی این سازمان است .

گفتنی است: استفاده از ظرفیت خیرین سازمان بهزیستی جهت افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت، پرداخت امتیاز تسهیلات به مددجویان ، نحوه اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ ، تشریح شرایط پرداخت و تضامین برای مددجویان تحت پوشش، بررسی تسهیلات پرداختی در بخش خود اشتغالی به جامعه هدف سازمان در سال گذشته ،بررسی و ارزیابی پرونده مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات خود اشتغالی جهت نصب پنل های خورشیدی از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.


کد خبر 79253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد