ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان

طبق روال سه شنبه های هر هفته و در راستای تکریم مددجویان و رضایت مندی جامعه هدف ، مدیر کل بهزیستی هرمزگان به همراه معاونین ستادی با حضور در میز ارتباطات مردمی با جمعی از مراجعین و جامعه هدف تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تکریم جامعه هدف و پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مردمی ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان طبق روال سه شنبه های هر هفته ، به همراه معاونین ستادی با حضور در میز ارتباطات مردمی این اداره کل با جمعی از مراجعین و جامعه هدف تحت پوشش  دیدار و گفتگو کرد.

 سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه ملاقات مدیران با جامعه هدف و مددجویان روند خدمت رسانی را تسهیل می کند گفت: جامعه هدف باید ما را امین خود بدانند و بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند، اعتماد دوسویه موجب می شود بسیاری از مشکلات موجود به راحتی رفع گردد.

شایان ذکر است : در  ملاقات مردمی این هفته ، مدیرکل با همراهی معاونین بهزیستی هرمزگان با تعداد ۳۵ نفر از مددجویان به صورت حضوری و چهره به چهره دیدار کرده و ضمن استماع سخنان آنها دستورات لازم را به منظور رفع و پیگیری مشکلات آنها صادر کرد.

گفتنی است : مسکن ،اشتغال ،معیشت و درمان از مهمترین درخواستها و مطالبات مددجویان و مراجعین بهزیستی هرمزگان بود.

کد خبر 79194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد