بندرلنگه| برگزاری جلسه آموزشی تسهیلگران طرح CBR

اولین جلسه آموزشی ویژه تسهیلگران CBR شهرستان در سال جاری با حضور کارشناس حوزه توانبخشی مبتنی برجامعه بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه آموزشی ویژه تسهیلگران CBR شهرستان در سال جاری با حضور با حضور سیده لیلا موسوی سرپرست بهزیستی بندرلنگه ، میثم معروفی کارشناس cbr بهزیستی استان هرمزگان ، حسین بذرافشان کارشناس توانبخشی بهزیستی بندرلنگه و تسهیلگران CBR شهرستان در اداره بهزیستی بندرلنگه برگزار شد.

در این جلسه میثم معروفی کارشناس توانبخشی مبتنی برجامعه استان ، با اشاره به زمینه‌های فعالیت بهزیستی در راستای کمک به جامعه هدف CBR، اظهار داشت: توانبخشی مبتنی بر جامعه ، مبتنی بر رویکرد چند بخشی است تا با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان، جامعه و نهادهای دولتی و نیز بخش خصوصی جهت توانمند سازی معلولین در همه زمینه‌های زیستی، روانی، اجتماعی، اقتصادی ،فرهنگی و ورزشی قدم بردارد.

معروفی در ادامه گفت: خدماتی که در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه به افراد دارای معلولیت ارائه می‌شود در راستای پنج  فعالیت سلامت، اجتماعی، آموزش، امرار، معاش و توانمندسازی است که درصدد گسترش بیشتر CBR در روستاها هستیم.

سیده صدیقه موسوی سرپرست بهزیستی بندرلنگه نیز با بررسی عملکرد یک ساله 1401 و ارائه برنامه ها در سال جدید ، به تشریح فعالیت های حوزه توانبخشی مبتنی برجامعه پرداخت .

موسوی تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف بهزیستی و خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف در سطح روستاها ، نیاز به همکاری تسهیلگران محلی، بهورزان، دهیاران و سایر گروه‌های اجتماعی و به ویژه  داوطلبان دلسوز خواهد بود.

کد خبر 79097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد