از کارکنان روانشناس بهزیستی شهرستان رودسر تقدیر شد

به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور؛ مراسم گرامیداشت این روز در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر برگزار و از کارکنان روانشناس اداره بهزیستی رودسر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛  مراسم گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با حضور مهندس محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر، آریا طوفانی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی گیلان، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر، روانشناسان اداره بهزیستی، مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره سطح شهرستان و روانشناسان مراکز اقامتی میان مدت و کارشناسان و روانشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برگزار شد.

پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر در این مراسم ضمن عرض تبریک به روانشناسان و مشاوران متعهد سراسر کشور بویژه کارکنان روانشناس و مشاور در سازمان بهزیستی از اهتمام دلسوزانه این عزیزان تقدیر نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: روز روانشناس و مشاور بهانه ای است برای یادآوری این مهم که روانشناسان و مشاوران به دور از هیاهو در کنار مردم به ارائه خدمت مشغول هستند و از هیچ اقدامی برای احیای سلامت برای روان آدمی دریغ نمی ورزند.

محمدی پور در ادامه گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی در این حوزه ارائه نمود و افزود: امیدواریم به لطف خداوند منان و با تداوم و استمرار تلاشهای این عزیزان شاهد افزایش نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روانی و اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

در بخشی دیگر از این مراسم آریا طوفانی معاون توسه پیشگیری بهزیستی گیلان نیز ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور و تقدیر از فرماندار شهرستان رودسر به جهت حمایت و همکاری با مجموعه سازمان بهزیستی گفت: روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند و همواره رفتارها، شخصیت، رابطه های فردی، آموزش و انگیزش را در فرد به صورت تخصصی و ریشه ای ارزیابی می کنند.

 وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری نسبت به درمان افزود توجه به روح و روان همانند توجه به جسم مهم و قابل اهمیت است و جامعه امروزی روز به روز به سمت توجه به نیاز روحی پیش می رود.

همچنین مهندس محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر نیز ضمن گرامیداشت روز روانشناس و با تاکید بر اهمیت فعالیت روانشناسان در جامعه و بویژه در سطح شهرستان گفت: پدیده های نوظهور و تحولات اجتماعی باعث شده تا ضرورت فعالیت روانشناس بیشتر از پیش احساس شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پدیده های اجتماعی امروزی باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که آمادگی لازم جهت زندگی مستقل داشته باشند مضاف بر اینکه باید باور مسئولین نیز نسبت به علم روانشناسی افزایش یابد.

گفتنی است در پایان این نشست از روانشناسان حاضر در مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 78738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد