دیدار و گفتگو مدیر کل بهزیستی استان مرکزی  با فرماندار شهرستان تفرش

در حاشیه مراسم روز کارگر در مرکز نگهداری سالمندان بانو نسیبه شهرستان تفرش ، دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با رضایی فرماندار شهرستان تفرش دیدار و گفتگو کرد به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی استان و هیأت همراه با فرماندار شهرستان تفرش دیدار و به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پرداختند .

در این دیدار حسین آبادی  مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت های فرماندار شهرستان نسبت به مجموعه بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان تولی گری تأمین سلامت اجتماعی عهده‌دار خدمات برای افراد جامعه پیش از تولد تا سالمندی است.
مدیر کل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود خواستار توجه بیشتر به پیگیری وضعیت معیشتی، مناسب سازی اماکن و معابر عمومی، توجه و تقویت مراکز اقامتی، بهبود و بازتوانی معتادین به لحاظ شرایط جغرافیایی و بعد جمعیتی شهرستان شد.
دکتر حسین آبادی  توانمند سازی افراد جامعه هدف و ولی نعمتان تحت پوشش را از اصلی‌ترین دغدغه سازمان یاد کرده و بر لزوم حمایت های جدی از اقشار و افراد تحت پوشش و تقویت زیر ساخت های موجود تاکید کرد.
در ادامه رضایی فرماندار  شهرستان تفرش هم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور و استان در یاری رسانی به اقشار ضعیف و ناتوان گفت: فرمانداری شهرستان برای تحقق اهداف سازمان بهزیستی، تامین و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی افراد تحت حمایت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی ادامه داد: شناسایی و اولویت گذاری در ارایه خدمات به افراد محروم و ضعیف جامعه و حمایت از آنها از جمله برنامه های اصلی شهرستان در سال جدید می باشد که با تمام توان در خدمت گذاری این عزیزان خواهیم بود.

کد خبر 78581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد