فومن | فرماندار شهرستان فومن از روانشناسان بهزیستی فومن تقدیر کرد

صبح روز نهم اردیبهشت ماه؛ موسی فکور فرماندار شهرستان فومن به مناسبت فرارسیدن روز روان شناس و مشاور، از تلاش های روان شناسان و مشاوران بهزیستی شهرستان فومن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ صبح روز نهم اردیبهشت ماه، مقارن با روز روان شناس و مشاور، موسی فکور فرماندار فومن در محل فرمانداری شهرستان فومن میزبان روان شناسان و مشاوران شد و از تلاش های این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

وی طی برگزاری نشستی با روانشناسان و مشاوران ضمن تبریک روز روان شناس اظهار داشت: مراجعه به روان شناسان برای رسیدگی به آسیب ها یا مسائل روحی و روانی و همچنین بهره گیری از مشاوره تخصصی جهت رسیدن به شرایط بهتر و آرمانی و تصمیم گیری آگاهانه برای زندگی روانی سالم، حائز اهمیت است.

فکور ضمن بیان اینکه درخصوص مراجعه به روان شناس و مشاور، باید برای دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها فرهنگ سازی شود، افزود: باید شرایطی فراهم شود، افراد با مراجعه به این متخصصان، از آسیب ها و ناهنجاری های مهم به دور بمانند یا تصمیمات بهتری برای زندگی خود بگیرند.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به نقش مهم اورژانس اجتماعی که فرصتی مهم برای رسیدگی به معضلات و مشکلات اجتماعی است، تصریح کرد: با بهره گیری از تخصص و مهارت کارشناسان این اورژانس می توان به بسیاری از معضلات اجتماعی رسیدگی فوری کرد.

همچنین در پایان این نشست از سوی فرماندار شهرستان فومن با اهدای لوح سپاس و هدایایی از روانشناسان و مشاوران بهزیستی شهرستان فومن تقدیر شد.

کد خبر 78472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد