پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه "روز روانشناس و مشاور" را به همه روانشناسان و مشاوران به ویژه شاغلان در بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

روانشناسی، مطالعه علمی فرایندهای ذهن و رفتار است. روانشناسی حوزه وسیعی است که به دنبال درک و توضیح چگونگی تفکر، رفتار، رشد، شخصیت، عواطف، انگیزه و غیره در انسان است

رسالت روان‌شناسی، شادمانه زیستن بشر و احساس ارزشمندی به انسانها می‌باشد.نامگذاری روز نهم اردیبهشت ماه بنام روز روانشناس و مشاور نمایانگر اهمیت این رسالت است ، زیرا بی شک  سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی هر جامعه ایفا می کند و روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقشی بی بدیل دارند.

علم مشاوره و روانشناسی پا به پای علوم دیگر و حتی فراتر از آنها در جامعه اهمیت پیدا کرده تا بتواند نقش خود را در پرورش سلامت روانی انسان ها ایفا کند، شیوع آسیب های روانی و اجتماعی جامعه، ضرورت توجه به علم روانشناسی و مشاوره را بیش از پیش افزایش می دهد و سازمان بهزیستی به عنوان یکی از متولیان اصلی  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با رصد مسائل اجتماعی و شناخت دقیق، موشکافانه و اصولی آسیب ها و به مدد مشاوران و روانشاسان متخصص و متعهد از طریق ارائه خدمات روانشناسی ، مشاوره ، پایگاه های سلامت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و دهها فعالیت دیگر در جهت تأمین و ارتقاء سلامت روان و سلامت اجتماعی جامعه تلاش می کند.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم ، با تقدیر از تلاش های صادقانه و ارزشمند کلیه روانشناسان و مشاوران ، نهم اردیبهشت ، روز روانشناس و مشاوره را به جامعه روانشناسی و مشاوره به ویژه روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی استان هرمزگان و مراکز تحت نظارت تبریک عرض نموده و برای تلاشگران این عرصه موفقیت و سربلندی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 78447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد